Supervärme

Hej!

Igår jobbade jag 7-14 och vid 15 tiden kom min älskling hem från mormor och morfar igen, det hade gått jättebra att ha henne. =)

Idag har jag också jobbat fast kl 15-22, mamma/mormor hämtade Emilia på dagis kl 18 och så har dom lekt :p

Imorgon jobbar jag kortpass 7:30-13, skönt :) Får se vad man hittar på att göra på eftermiddagen, vi har dock tvättstugan också men något skoj får vi nog ta och hitta på :)

På onsdag är jag ledig, då ska min brors flickvän skjutsa mig/oss och storhandla lite, eller stor och stor men en hel del kommer det väl att bli. Det blir ju billigare i längden än att springa upp på ica varje dag och småhandla, blir ju flera hundra ändå på nå konstigt vis :p
Efter det vet jag inte vad dagen har att bjuda på.

Det blir mer jobb Torsdag em och Fredag fm och på Lördag ska vi nog åka till Furuvik med pappa/morfar och hans sambo Lena, om vädret är lovande men det sägs att det ska hålla i sig så vi får väl hoppas på det :)

Men jag skulle vilja ha lite kyla här inne nu, jag har 30 grader inne och säkert ännu mer i sovrummet för på den sidan ligger solen på från att den stiger upp till sent på kvällen, jag har ett påslakan som rullgardin. haha. sexigt värre, men jag ska ta mig i kragen framöver och köpa mig en riktigt rullgardin :p Men jag har iaf en takfläkt och det tackar jag för, annars hade det varit olidligt att sova där inne :p
Men det är riktigt härligt med den riktiga sommarvärmen så man ska väl inte klaga nu när man äntligen har fått den värmen som man har längtat och gnällt efter =) Man får ta till vara på den så mkt man kan :p

Nu tackar jag för mig, nu ska jag krypa till sängs för det blir att gå upp före tuppen imorgon. Kl 06:00 står väckarklockan på imorgon eftersom jag börjar en halvtimme senare, hehe :) Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0