Jag är expert på att sova!

Hej igen!

Det blev inge solande för mig idag, på fm var jag så uttråkad så jag gick fram och tillbaka och funderade på vad man skulle göra och försökte hitta på någon som var hemma som man kunde umgås med eller någon att åka och bada med men alla hade fullt upp. Jag gick med mamma/mormor till affären och vi köpte tillbehör till sallad, sen gick vi hem igen och kraffsa ihop den och så åt vi båda två så vi höll på att storkna och sen la jag mig på sängen för att vila en liten stund och det resulterade i att jag sov i flera timmar! Jag vaknade nyss, 19:30. haha. Lyckat! :p
Det är väl iof skönt på sätt och vis att ta till vara på de stunder man är barnledig men det var då inte meningen att jag skulle sova såå länge, men nu är det gjort och så är det så jag får väl acceptera att jag missade en sol dag. :p hehe.
Det kommer väl förhoppninsvis fler av dom ;p

Till dig:

Jag känner mig så osäker på om det verkligen kommer att hända, det är bara du som vet och kan ge svar på det.
Allt känns så långt borta just nu.
Men jag ber dig, låt det inte gå allt för lång tid.
Hör av dig snart, vi väntar!



Nu undrar säkert alla vad jag pratar om.
Men jag vill inte "avslöja" något eller skriva något om det förren det har blivit 'verklighet' eller hur man ska säga.
Så ni får ha överseende med det =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Hej Hej!

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

allt beror på va du vill ha..kika i min meny där finns info..Vad har du gjort idag då?

2009-06-28 @ 22:05:38
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0