Bloggtips

Jag vill tipsa er om att läsa 'Lilla Victors' mammas blogg, han fick cancer med diagnosen neuroblastom och han kämpade mot sjukdomen i flera månaders tid, men han släppte taget om livet den 14 April 2009 och han blev bara 1 år och 7 månader gammal.

Han och föräldrarna har varit med i en del avsnitt av 'Sjukhuset' som har sänts på kanal 3.

För att läsa hela historien om Victor och föräldrarnas sorg och nuvarande känslor så klicka HÄR



Jag får rysningar och kalla kårar genom kroppen när jag ser och läser om Vicor, varför ska detta få hända ett litet oskyldigt barn?! Cancern måste botas, allt fler får denna bedrövliga sjukdom och det gör mig rädd.
Forskningen måste framåt med rask takt innan fler människor får lida sig igenom denna sjukdom!

BORT MED CANCER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0