Andra inskolningsdagen

God förmiddag!

Vi kom hem från dagis för typ 1 timme sedan. Andra inskolningsdagen idag, det går bra än så länge.
Vi har båda två sovit som två krattor inatt, Emilia är så himla snorig och likaså jag. Jag har åkt på förkylningshelvete, tjock i halsen, snorig och ont i musklerna =/ Emilia vet jag däremot inte om hon är förkyld eller om det är fler tänder på G.
Dom sa på dagis att lite snor inte gör någonting för nästan alla gick och snorade hela tiden och det var svårt att komma ifrån. Jag försökte hålla mig lite vid sidan om så jag inte smittar de andra barnen.
Jag ska ta alla tillfällen i akt och vila, det behöver jag och min kropp nu :p

Jag orkar inte skriva mer nu, min hjärna fungerar inte riktigt som den ska känner jag. :p

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0