Ärenden på stan

God dag!

Igår hade det gått jättebra med lillan på dagis, fröken sa att hon och en pojk som heter Theodor hade lekt med varann. =)
Jag känner ju igen Theodor sen tidigare men det gör ju inte lilltösen :p
På eftermiddagen tog vi en promenad ut till säljan med Jenny för vi skulle kolla på bäbä, men vi hittade inga och så var Emilia inte på sitt bästa humör heller. =/ Hon hade feber på kvällen men hon somnade utan alvedon så det var inte så farligt då :p

Idag klev vi upp vid 8 tiden, vi gjorde oss klara och vi åkte ner på stan med 9:30 bussen.
Först gjorde vi en massa tråkiga ärenden så som att besöka Arbetsförmedlingen för inskrivning, hur tråkgit och krångligt som helst har de blivit ju, men det gick bra.
Efter ärendena tog vi oss en liten shoppingrunda, vi besökte Ica Maxi, Dollarstore, Guldfynd, Lindex och Apoteket.

Emilia fick
1 Jeans jacka
1 Skärp
2 st klänningar

Jag fick ingenting, jag köpte bara blöjor och våtservetter men det är ju också till lillan. :p haha.

Snart blir det en tripp till affären och då ska vi handla lite välling och lite mat.
Annars i helgen vet jag inte riktigt vad som händer, får se vad det blir.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0