Barnledig

God förmiddag!

I fredags ringde bror/morbror på eftermiddagen och frågade om jag ville vara lite barnledig så vi bestämde att dom skulle hämta lillan. Dom hämtade henne på kvällen vid 18:30 tiden och så skulle vi prova om hon ville sova där och det gick bra :) Skönt att veta för till sommaren kommer jag behöva ha lillan sova borta och barnvakt när jag kommer att jobba vissa kvällar och helger. Jag gick ner till Nettan och Bengan och vi bara satt och pratade och drack en öl och sanfransico, bara njöt av barnledigheten =)
Emilia kom hem på förmiddagen vid 10 tiden. Hon hade vaknat tidigt så hon ville sova igen vid 11 och jag la mig också, och vi vaknade 14:30! haha :p

Vi kom nyss in från en promenad med Elin och Linnéa så nu sover gumman i vagnen, jag ska ta och göra lite lunch.
Annars av dagen vet jag inte vad vi ska hitta på, det får vi se.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0