*

God eftermiddag!

Vi har sovit hos mamma/mormor i helgen och vi har vart sjuk hela bunten. Emilia hade 38,8 graders feber igår eftermiddag och nästan lika mkt idag på eftermiddagen =/ Pluttan. Hon har ingen feber under förmiddagarna, det kommer sig smygandes på mot eftermiddagarna/kvällarna. Natten till idag har vi iaf sovit rätt så bra, Emilia somnade sent igår - typ vid 22:40 tiden nångång, hon sov hela natten utan krångel och hon vaknade kl 6 och ville ha lite välling. Vi somnade om till kl 9. Jag känner mig/är piggare, jag har inge ont i halsen mera, jag är bara lite snorig och mest klen fortfarande men det är ju iaf på väg åt rätt håll. Sköönt. :p Vi får se hur lillan mår imorgon förmiddag om vi går till dagis eller inte men det ska nog inte vara några problem om vi har tur =)

Idag har det vart underbart väder men vi har inte satt foten utanför dörren :(

Nu ska jag fortsätta att kolla på bandyn - SAIK leder än så länge. =) Hejja Hejja!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0