*

God morgon!

Hälsocentralen ringde upp igår och jag förklarade problemet med min hals, dom sa att det bara var nå bakterier efter förkylningen o att det försvinner av sig själv, och det gjorde det. Igår på eftermiddagen och kvällen kännde jag inte av något i halsen och det var så skööönt. =) Emilia var övertrött igår kväll så det var jättesvårt o få henne att koppla av o sova men tillslut somnade tösen iaf. Jag hade ställt kl på 7:40 idag för vi skulle inte vara på dagis förns kl 9. Emilia vaknade kl 7 så då masade vi oss upp och så tog jag en dusch och så har jag sminkat mig. Emilia är på dagis just nu, hon ska vara där till 11:30 idag, hon ska äta o sånt. Efter dagis ska vi ta oss en vända till valbo och shoppa lite, om vi hittar något  men det gör vi nog ;p

Nu ska jag återgå och njuta av 'friheten' en stund ;) hehe.

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0