Envis liten tjej!

Tjohejsan!

På lördagen sov vi som sagt kvar hos mamma, jag skulle flytta över lillan till resesängen men då vaknade hon och protesterade. Jag la tillbaka henne i mamma/mormors säng och gjorde ordning välling så att hon skulle somna om men det gjorde hon inte :p Jag bytte blöja och krånglade av och på med pyjamasen o allt :p kl 2 somnade hon om och då fick jag äntligen sova :p Vi vaknade vid 10 dagen efter.
Vi gjorde inte så mkt igår, inget märkbart iaf.

Emilia somnade inte förns 22:30 igår, ändå hade hon inte sovit middag nå sent så jag trodde hon skulle somna tidigt. Jag försökte fera ggr men hon bara busade och vägrade sova. När jag sa till henne på skarpen bara skrattade hon åt mig och då har jag själv så svårt o hålla mig för skratt :)
När hon hade somnat var kl så mkt så då gjorde jag också kväller.

Nu är vi hos mamma/mormor och vi ska laga mat strax - kycklingfilé och ris med currysås :) Gott!
Mamma/mormor plockar och packar för hon ska flytta till en 2:a.
Nu står hon och betalar för en 3:a och det är ju lite onödigt när inte det 3:dje rummet används samt att gräsplätten får användas några veckor per år bara :p Den nya lägenheten blir bara i huset bredvid så det är fortfarande i samma kvarter. =)

Nu ska jag ge mamma/mormor en hjälpande hand och passa mitt busfrö som klättrar i soffan. :p

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0