Inskolning imorgon

God morgon - eller god eftermiddag är det ju ;p Vi vaknade för en stund sen från våran eftermiddagslur.

Igår somnade Emilia strax före kl 20 för ovanlighetens skull :p Det var faktiskt mkt skönt att ha tid för sig själv - ladda upp batterierna lite, jag satt ensam framför tv:n och befattade mig inte ens i o sätta på datorn. Jag kollade på 'Familjen annorlunda och Spårlöst'.
Efter dom programmen satte jag dock på datorn en snabbis och sen blev det sängen =)

Det blev uppstigning vid 8 tiden, vi busade och gjorde oss klara och sen vid 10 knallade vi ner till mamma/mormor och väckte upp henne :p hihi.
Jävla snö helvetes väder igen, det som var så fint igår när solen sken och snön började töa - men det var ju inte långvarigt. Så himla less och irriterad på denna snö nu!

Imorgon är det första inskolningsdagen, vi ska dit till 9. Får se hur det går då men det ska nog gå bra. Hoppas jag :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0