Mardröm till natt!

Hej!

Natten har varit en mardröm precis lika som natten före, Emilia har vaknat ett antal ggr och krånglat pga näsan.
Vid 00 masade jag mig upp och hämtade nässugen (en sån där boll) och försökte suga lite ur hennes näsa, men den är ju värdelös - jag önskade att jag hade haft en sån där riktigt som man suger själv med, men nu har jag ingen sån men jag funderar starkt på att inhandla en. Klockan ringde 7:45 i morse för vi skulle till dagis, men vi höll oss hemma idag.
Jag känner mig som en överkörd räv, ont i halsen, ont i huvudet - känns som jag har lock i hela huvudet och är måttligt snorig. Emilia är också snorig + att hon har ögoninflammation. Jag har nog aldrig vart såhär lycklig! Eller inte :p
Jag vill bara att denna skit ska gå över nu. Det är 2:ndra dagen nu, och för min del brukar 2:ndra och 3:dje dagen vara värst, så jag hoppas verkligen det vänder snart.

Jag har faktiskt inget annat och skriva om för det händer inte så mkt om dagarna just nu, försöker ta alla tillfällen i akt och vila och när vi inte gör det så försöker jag underhålla och leka med Emilia så mkt jag orkar.

Men ni ska få sluta höra på mitt gnäll nu, nu kallar blöjbyte :p

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0