Shoppingdagen i Valbo

God förmiddag!

I fredags blev det en vända till Valbo, vi hittade lite smått och gott kan man ju säga. Det blev en del kassar att släpa på men man gjorde inte av med många ören tack vare alla presentkort ;) När vi satt på bussen på väg till Valbo så ringde dom från jobbet, jag fick sommarjobb :) Vecka 26-33. TACK för det! Nu slipper man gå och tänka och oroa sig över det nå mer. :) Skönt värre!

Det blev bland annat:

1 mössa till Emilia
1 kollagetröja till Emilia
1 Mascara till mig
1 Puder till mig
1 Ögonskugga till mig
1 Tröja till mig
3 st leksaker till Emilia ( En badleksak och tillbehör till leksaksköket)
1 present till Linnéa (Kan ej avsjöja)

Mamma/mormor köpte:
1 par skor/pumps
1 sjal
2 Linnen
4 st Nagelack
Smink

osv osv.
Det var en rolig shoppingdag, vi var helt slut när vi kom hem av allt springande :p
Jag skulle köpa rengkläder tiill Emilia, men tjeeena. Inte fan hade jag en tanke på att dom var så jävla dyra, alltså bara för 1 del, byxa eller jacka var priserna runt 200-400 kr/del. Ofta jag tänker ge det för regnkläder som hon ska ha på dagis.
Jag såg en gång att dom hade rengkläder på 'Klädjätten' för 300 kr, då tyckte jag att det var dyrt men nu när man har kollat runt på alla andra ställen så är ju det billigt. Det blir nog att köpa där, vi ska gå dit på onsdag så får vi se.

Igår var det bara en lugn dag, vi gick och hälsade på Nettan och Kevin med familj en stund på eftermiddagen, hon fyllde ju visst år så vi blev bjuden på tårta :p Jag visste inte det så det var ju lite pinsamt o inte komma med någonting :p men men, de gjorde inget =)

Emilia fick bada när vi kom hem och efter badet fick hon välling i min famn när vi satt i soffan och kollade på tv och hon somnade, hon fick sitta/ligga hos mig en stund sen la jag henne i sängen.
Jag och mamma/mormor kollade på 'Robinson' och 'Wallander', efter det blev det sängen.

Emilia vaknade vid 3 tiden inatt och ville ha välling, och hon har sån fruktansvärd hosta så inatt efter vällingen så spydde hon. =/ Stackarn. Inte kul och hosta tills man spyr. :(

Vi klev upp strax före kl 10 idag så vi hade sovmorgon idag :p
Fint väder ute också, får se om vi går ut på en promenad senare.
Emilia har 38 graders feber (Igen) så jag vet inte om det är så bra att vara ute och flänga?! Vi får se hur det artar sig under dagen.

Nu har jag annat och göra, vi ses.
Hej Hej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! jag har sett regn kläder på owe jansson i valbo för 50 kr delen. det var ioförsig ett tag sedan! men kan ju vara värt att titta!

2009-03-22 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0