Sömnlös natt

God morgon!

Natten igår var ingen höjdare, Emilia sov men jag kunde inte sova för jag har nå störmoment i halsen. Det känns typ som att jag har en ärta i halsmandeln, jag var och pillade och klämmde på den hela natten och jag fick bort lite såna där vit/gula klumpar som stinker bajs. Fy fan! Jag fick spy på kuppen också bara för att jag pillade och fick kräkreflex.
Jag gick och duschade kl 3 och sminkade mig, det är ju fullt normalt o duscha o sminka sig mitt i natten :p Vid 4:30 la jag mig ner och somnade en liten stund iaf tills kl ringde kl 7.
Vi gick till dagis och efter det gick vi till mamma/mormor och sen åkte vi ner på stan och shoppade lite.
Jag köpte 2 par byxor, en tunika och en kollegetröja till Emilia. Hon fick även en boll och 3st tavlor. =)
Jag köpte bara nödvändiga saker såsom våtservetter osv.
Jenny kom och lekte med oss en stund på eftermiddagen/kvällen igår men hon blev inte kvar så länge för både jag och lillan var jättetrötta, jag trodde inte jag skulle få sova för halsjäveln men jag måste ha somnat av ren utmattning.

Idag klev vi upp strax före 7:30 och så gick vi till dagis till 8:30, jag sitter hemma hos mamma/mormor nu. Jag har lämnat Emilia på dagis och skulle komma tillbaka om 1 timme, dvs vid 10 - strax efter.
Man är lite nervös och pirrig i magen men det går nog bra, annars ringer dom :)

Jag har ringt hälsocentralen och dom skulle ringa upp strax efter 10, får se vad dom säger. Jag bör kanske ta ett halsprov eftersom skiten inte försvinner. =/
Inte nog med mina krämpor så har mamma/mormor bihålsinflammation OCH ögoninflammation. Hejja Hejja vad bra det går för oss :p
Suck suck och åter suck!
Emilia är iaf bättre förutom snoret som rinner stup i ett men hon är ju iaf pigg och glad =)

Nu ska jag snart gå tillbaka till dagis.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0