Stressig morgon

God förmiddag!

Vi gick till dagis igår och det gick bra. Emilia var relativt pigg igår, hon fick dock lite feber på eftermiddagen men inte alls lika mkt som hon har haft dom andra dagarna.

Idag sov vi över, vi skulle vara på dagis kl 9 och jag vaknade 8:50. Stress stress. Jag ringde och sa att vi skulle bli lite sen så jag inte skulle behöva stressa ihjäl oss. Vi var på dagis 9:25 så vi blev ju inte så sena ändå :p
Jag lämnade Emilia en stund idag och det gick bra, jag smög iväg o satte mig i personalrummet. Vi ska göra samma sak imorgon sen på torsdag ska vi prova med att säga hejdå. :p

Idag vet jag inte vad vi ska göra, inget speciellt. Vi har iaf tvättstugan så det blir väl att tvätta tvätta o tvätta.
Imorgon efter dagis ska vi nog ta oss en vända ner på stan och gå runt och kika lite och kanske handla något skoj om man hittar något :p
Senare i veckan blir det nog en vända till valbo, handla på alla presentkorten man har fixat på alla gratissidor på internet :p Bra skit det där! Gratis är gott :)

Nu ska jag återgå till min snutta!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0