Cirkus 'Brazil Jack'

Hallå Hejsan!

Dagarna rullar på som vanligt och igår var vi på cirkus. Jag hade inte så stora förhoppningar om att Emilia skulle sitta still och vara så intresserad men ack så fel jag hade, hon tyckte det var jättekul. Hon klappade händerna hela tiden och var helt faschinerad :) I pausen fick hon rida på en liten ponny, hihi. Vi fick fribiljetter av Jenny, det tackar vi jätte mycket för!
Jag tog med mig Linnéa och Christopher också.
Jag knäppte en del kort och filmade 2 snuttar men bilderna blev dock lite mörka =/ Men jag har kameran hemma och nu är jag hos mamma/mormor så jag kan tyvärr inte lägga upp dom, det får bli någon annan dag.

Idag har vi tagit en vända på stan och shoppat lite, det blev 2 pkt blöjor och 3 st tunikor till Emilia och lite annat smått och gott, inget speciellt.
Nu är jag barnledig och ska vara det tills imorgon, Emilia är hos Rickard och Jenny. Jag ska bara rå om mig själv, ta det lugnt och kolla på film. Min mage och kropp behöver vila, jag har magkatarr och tidigare i veckan trodde jag att jag skulle dö, jag mådde illa och fick spy, ont i magen, yr i huvudet, matt och orkeslös osv osv. Ingen vidare, jag tog kontakt med HC och dom sa att jag skulle prova några tabletter så nu har jag ätit dom i 3 dagar och det känns genast mkt bättre, tack och lov! :)

Emilias kvällsrutiner är fortfarande åt helvete, vette fan hur jag ska bete mig för att få henne i säng.
Hon somnar framåt en 23 tiden och det är ju lite väl sent för en 15 månaders knodd tycker jag ;p hehe.
Mamma/mormor har dock försökt och hjälpt mig mycket nu på kvällarna och det går oftast bättre för henne men hon ska ju inte behöva rycka in för att få ungen att sova. hehe. Vi får hoppas på att det är någon tillfällig period hon har kommit i, det visar sig väl.

Nu ska jag pyssla om mig själv.
Ha en trevlig kväll/helg!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Vi var också på cirkusen! Jag såg Emilia och Christopher i pausen, men inte dig..Emilia och hennes tremänning Nova tyckte också det var skoj, men Nova tröttnade fort efter pausen och ville gå hem. Det ville dock inte Emilia, så vi fick tvinga Nova att stanna, taskigt läge.. :-P

2009-05-22 @ 21:37:05
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0