Hej och hå!

God kväller!

Det har inte blivit nå skriverier här på några dagar pga att jag inte har ägnat en endaste minut vid datorn.
Det har varit kanon väder i helgen så vi har spenderat hela dagarna utomhus.
Vi/jag har stekt i solen medans barnen har lekt, då menar jag Emilia och Linnéa :)

Idag har det däremot vart grått och trist väder med regn =/ Vi var in till Gävle sjukhus med Emilias ögon igen på en kontroll men allting såg bra ut och dom kunde inte se någon skelning men vi ska få återkomma efter sommaren och kolla igen. Kontrollen tog typ 3-5 min, löjligt värre ju. :p Tog trippelt så lång tid att åka buss. Jaja, men nu är det gjort iaf och allting såg bra ut så det är ju bara positivt :)

Imorgon blir det dagis för lillskrutt och för mig blir det väl lite doningar osv, sola solarium, dammsuga och eventuellt följa med kusinen in till Gävle en sväng. Vi får se hur dagen artar sig helt enkelt.


Jag orkar inte skriva nå mer idag, jag ska slöa mig framför tv:n en stund innan sängläge.
Godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej maila mig är du snäll. Viktigt!



[email protected]

2009-05-11 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0