Jag är tillbaka!

Hej!

Nu var det väldigt längesen jag skrev något här, jag har inte spenderat någon tid till bloggen och knappt till datorn överhuvudtaget.

Det har inte hänt så mkt utöver det vanliga, dagarna är sig lik :p

Jag har ett stort kvällsproblem med Emilia och hennes sovning, hon ska absolut inte sova när jag lägger henne och det resulterar i att hon somnar framåt 22-23 på kvällarna.
Jag ska satsa på att införskaffa mig en mörkläggningsgardin, kanske det hjälper till på traven? :p Ett hopp kan man väl ha, hehe. Är det någon som har nå andra tips eller har haft samma problem?

Min mage är i lite obalans också, jag tror det är magkatarr eller nå sånt. Vi får väl se hur det artar sig annars får jag göra ett besök på apoteket o köpa mig några tabletter.

Idag ska jag gå till jobbet och hämta mitt sommarschema om chefen är på plats vill säga. :p Var där nyss men då var hon på möte och skulle komma tillbaka senare under dagen så vi får väl se om hon är där senare då.
Nyfiken på tiderna ju ;) hehe.

Nu ska jag återgå, det blev iaf en liten uppdatering.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0