Höstblåsor

Hej!

Jag är lite frånvarande från bloggen, när jag väl ska skiva så försvinner allt ur hjärnan så jag vet inte vad jag ska skriva + att jag inte har tillgång till dator så ofta. :p
Nu sitter jag vid mamma/mormors dator, och den har ju börjat fått sig ett eget liv IGEN :p Så det blir tyvärr inte många rader idag heller för man blir så frustrerad när det krånglar hela tiden. :)
Vi mår iaf bra, jag och Emilia har haft höstblåsor men det är ju inge farligt, dom börjar försvinna nu =)
Snart är det jul så det är dags att börja tänka på julklappar och börja inhandla dom, jag hatar att vara ute i sista minuten men det är man ju alltid ändå på nå konstigt vis :) hehe.

Nu orkar jag inte med denna dator nå mer, jag ska försöka bättra mig på att skriva här =)
Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0